A ‘Dumb Starbucks’ Opens with the Word ‘Dumb’ Affixed to Everything


Business & Money

Take a Starbucks coffee shop, affix the word “dumb” to everything in sight, and you’ve got the idea behind a new concept store in Los Angeles that is attempting a gloriously dumb end run around the U.S. trademark system.

The Wall Street Journalreports that “Dumb Starbucks” opened this weekend with an offer of free drinks, from “Dumb Caramel Macchiato” to “Dumb Chai Tea Latte,” available in sizes ranging from “Dumb Tall” to “Dumb Venti.”

Pictures on social media showed a line of customers extending out of the front door, which had above it a perfect facsimile of the Starbucks logo, albeit with the word “dumb” squeezed into the outer ring. The scrupulous dumb theme even extended to the CD’s at the front counter, which titles such as “Dumb Norah Jones Duets” and “A Dumb Taste of Cuba.”

Workers handed dumbstruck customers a printed FAQ which stated that it was…

元の投稿を表示 さらに70語

広告

コメントを残す

以下に詳細を記入するか、アイコンをクリックしてログインしてください。

WordPress.com ロゴ

WordPress.com アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

Twitter 画像

Twitter アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

Facebook の写真

Facebook アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

Google+ フォト

Google+ アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

%s と連携中

%d人のブロガーが「いいね」をつけました。